En ny garderob.

Det har varit full fokus på huset när det kommer till inköp de senaste månaderna. 
Varje gång jag har stått inför att hitta något i garderoben att ha på mig när jag ska iväg har varit katastrof. Har velat kasta ut allt och så vidare. Kan inte komma ihåg senast jag verkligen unnade mig själv något. 
I förrgår var jag och Linn som sagtiväg till Fabriken i Sparreholm. 
De här två blusarna och vindjackorna fick följa med hem därifrån.








Igår efter att jag slutat åkte jag och Linn till Skärholmen, det hade vi bestämt sen en tid tillbaka. 
Även här hittade jag saker, och jag håller med Linn i att jag numer har en ny garderob haha. Det var så välbehövligt, nu behöver jag inte få ångest varje gång jag ska iväg på något.





Det här är lite av allt jag faktiskt köpt. Blev även en del basplagg som också var nödvändiga. Jag är super nöjd med de här två dagarna av förnyelse i garderoben, att få känna igen "undra vad jag ska ha på mig idag". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0