Helgen som gått.

I fredags slutade jag klockan två, åkte förbi systemet och sen vidare för att plocka upp Ida och Lucas för en tripp till hedlandet. 
Ingen av oss hittade något särskilt, min ide var att hitta nån tavla bla för det brukar dem ha rätt mycket av men icket. 
Sen åkte vi till Hemköp och handlade kvällens middag, pommes, nuggets och chili cheeze som vi sänkte i deras fritös, tänk att det kan vara så gott med sån mat, livsfarligt. Jag hängde hos Ida hela kvällen och knatade hem vid halv tolv och total däckade direkt. 

Igår åkte jag in till Södertälje med tåget som gick runt halv elva. Strosade runt en stund på stan innan jag åkte hem till mamma och pappa. 
Chris hade ett gäng vänner hemma på grillning osv så jag flydde hit. Senare på kvällen körde pappa ner mig till Sandra & Leif. Leif fyller år idag så igår firade vi honom hemma hos dem först innan vi åkte upp till berget. Vi hade så kul där uppe så jag har träningsvärk i magen idag för att jag skrattade så mycket! 

Nu vaknade jag upp hemma hos mamma och pappa för ett tag sen, snart blir det frukost och sen ska jag och mamma åka en sväng till Ikea!

En gammal bild på mig och Ida får pryda det här inlägget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0