Lång uppdatering.

Dålig uppdatering här.
Har inte haft nåt att skriva om direkt så har inte haft någon motivation till att skriva.

Den här veckan jobbar jag bara dagtid. Imorgon ska jag och Ida ha tjejkväll. Vi börjar med en tur till hedlandet när jag slutat klockan två sen hem till henne. Jim är iväg på jobb hela helgen och min karl ska ha några vänner här i helgen, två av dem kommer redan imorgon. Jag skulle egentligen hängt med dem men kände mer för att umgås med Ida och Lucas.

På tal om inget håller vår diskmaskin på att ge upp, den diskar inte rent och har konstiga ljud för sig. Så igår efter jobbet åkte jag in till Elgiganten och beställde en ny som kommer den 14e. Blev en i rostfritt då Ikea bytt standardmått och därmed inte kan få tag i en frontlucka med rätt mått.
Så istället för att byta ut skåpluckorna som jag hade tänkt, håller jag på att kolla upp företag som lackerar luckor. 
Dem blir vita, tänker även sätta dit beslag som inte finns idag för att liva upp köket lite mer. 
På längre sikt ska även spisen bytas ut, nytt kakel ska upp och bänkskivorna ska bytas ut men som sagt, man kan inte finansiera allt på en gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0