Lördag, söndag & måndag.

I lördags när jag hade slutat åkte jag in till Södertälje och mötte upp Sandra på Park för en alkoholfri drink. Hennes kille gjorde musik och min jobbade bar så då passade vi på att ses en stund så kunde karln åka med mig hem. 
I söndags var vi ute hos Chris föräldrar och åt sen lunch. Väl hemma igen fortsatte vi vårt Harry Potter maraton vi inledde för någon dag sen. 

Igår tog vi en lunch på Ceasars efter att han slutat jobbet inne i Södertälje. Vi köpte med oss sushi hem till middag. Det blev en stund ute i trädgården när vi kom hem, började kratta löv men insåg att trädgårdshandskar behövs så hamnade på altanen med ett glas vin istället. 
Vi fick även upp lampan i vardagsrummet, båda tyckte det blev super bra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0