Nya saker till hemmet.

Dagarna som gått sen jag uppdaterade har egentligen bara innefattat jobb förutom i förrgår för då kom äntligen vår matgrupp. 
Igår började jag dagen med att bädda rent och starta en tvättmaskin innan det var dags att ge sig ut på en promenad med Linn och Selma. Vi köpte med oss kaffe och chailatte och satte oss en stund nere vid vattnet och gick sen runt till de butiker som faktiskt är intressanta här och kom hem med denna hängande prydnad, orkidén följde med hem i söndags från Ikea.




Så skönt att bordet äntligen är på plats, tavlorna är också nya.
Har beställt två motiv till vardagsrummet i mintgrönt för att få in den färgen ännu mer i vardagsrummet. 


De här underläggen har jag pysslat ihop själv, inte dåligt för att vara mig som verkligen inte är någon pyssel person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0